Thursday, December 20, 2012

21.12.2012

KAMARUL ASYRAF BIN SAMSUDIN \ ˚▽˚ /

Tengok gamba yang kat atas tu. Dia laa penyeri hidup aku sekarang ;) 21.12.2012 Alhamdulillah sebulan bersame dia, syukur sangat masih bersame dia. Aku perlukan die untuk lalui hidup aku. Dia laa semangat aku, thanks biyy selame  nie kau bersabar dengan perangai aku, aku tahu aku dah banyak buat kau sakit hati *lap airmata*. mohon maafkan aku yee sayang ;')

Biyy, aku nak kau tunaikan janji kau kat aku sayang, aku nak sangat kita kekal sampai kew jinjang pelamin, itu impian aku biyy. Semua masalah aku kau tahuu, aku percaye kau sayang. memang kau tak sebaik2 malaikat tapi bagi aku kau dah cukup baik, aku tak kesah perangai kau mcm mane, aku just nak kau berubah sayang, aku nak sangat tengok kau berubah bile bersame aku *hentak kaki*.

Memang laa tak boleh serta merta nak berubah, aku tak mintak kau berubah dengan serta merta, aku nak kau berubah makin hari makin bagus, itu yang aku nak. Hari makin hari kalau aku bersedia nak cerita semua masalah aku, aku akan cerita biyy. Dah banyak masalah aku cerita kat kauu. Sebab aku takdee sesiapa nak luahkan masalah aku, then thanks dah dengar masalah aku :')

Aku sayang kau, aku perlukan kau, aku rindukan kau. Sayang aku kat kau tak pernah terpadam punn. percaye aku kayy sayangg. mohonnn setia dengan aku. ;)
Assalamualaikum Cintaa....................... <3

No comments: