Monday, December 17, 2012

KAMARUL ASYRAF BIN SAMSUDIN

          Assalamualaikum ;)

Dah Lame tak urus blog nie, dah berhabuk dah aku rase. Fuhh~ *Tiup habuk*. Hi, akak2 abang2 adek2, sehad tokk ? kalau tak sehad gie makan ubat sane. Shuhhh ! *halau*. Ekekeke, mane ade halau, meyhh bace post aku yg terbaru nie, penat aku taip tau :( Ehh, tukar topic laa. aku update blog nie bukan nak cakap bende merepet nie, aku nak cakap pasal FUTURE HUSBAND ! ulang suare FUTURE HUSBAND <3

Permulaannye, aku nak cakap yang adew sorang mamat nie kann, aku sayang die weyy. name die KAMARUL ASYRAF . ulang suare KAMARUL ASYRAF :* tak tahu nak cakap mcm mane sayang aku kat die tinggi mane, aku mmg sayang die sangat2 *pegang dada* . sesungguhnye die laa COUPLE , SUAMI , KAWAN , MUSUH . Hahaa :D *gelak jahat* . Tapi itu semua tak penting, yang penting aku sayang die and die pun sayang akuh ;)

Aku dengan die tak pernah jumpe punn, cinta kiteorg bermula dari facebook. aku ingat lagi mula2 kita kenal aku update status kat FACEBOOK pastu kau main komen2. And then, aku rase bosann gilee kot pastu aku ajak laa dia whatsapp. Then, die cepat2 cakap 'JOM' *Senyum sorang2* . Pastu, kiteorg mulaa laa bermesra2. die asyik nak buat aku ketawa jee, sau hari die mintx die nk jadi partner aku, and then bile aku fikir kann balik, die yang buat aku tersenyum mase aku sedih ;') Then, aku pu terima laa die, hari semakin hari bertambah laa sayang aku kat die. rase mcm bahagia sokmo. muehehehe >.<

Hidup aku sempurna dengan die, aku rase bahagia gilee kot. walaupun kiteorg selalu gaduh, tapi setiap pergaduhan tuh adew jalan penyelesaiannyee. kalau gaduh jee mesti die mengalah. hmm :'/ aku tak pernah nak mengalah. but, skrg aku dh berlatih untuk mengalah dgn die, same2 mengalahkan baru adil ?
aku tak suke bile die busy, kalau die busy sumpah dah tak ingat aku langsung, tapi aku paham dia, aku sanggup tunggu dia, tak kiree ahh berhari2 punn.

Hii Pakwee, be mine please ? sayaa dah sayangg awak KAMARUL ASYRAF <3
Korang tahu tak, 16.12.12 pukol 9.50 P.M dia Lalui hidup tanpa kasih sayang seorang ayah. aku nak jee time die tengah sedih dgn pemergian ayah die, aku ade tepi die. bagi die semangat, hilangka rase sedih di hati die, tapi sesungguhnye aku jujur aku tak bebas mcm org lain, kalau aku boleh ikut die gie kelantan mmg aku dah ikut, tapi aku tak boleh ;') ape yang dia rase aku rase, die sedih aku pun sedih, die gembira pun aku gembira. We All Together laa :* cinta saya untuk dia tak pernah hilang walaupun sedetik dan sesaat ;') *gosok mata* .

KAMARUL ASYRAF BIN SAMSUDIN ◕‿◕
He My Princes, He All My Mine <3

1 comment:

Syaim Salleh (Syirzxing) said...
This comment has been removed by the author.